Strona głowna / Wykresówki tarcze 
   Kontakt
   Troszke o mnie
   Ustawy i dyrektywy
   AutoAlarm Centralny Zamek
   Generator Bączek
   Kontrola ITD
   Ograniczniki prędkości
   PoMySł
   Sprzedaż części
   Tachografy serwis
   Wykresówki tarcze


Zajmuje się także
korektą
liczników
tacho
Dzwoń
0-503-190-297




A tu można opisać jakość moich usług

Moje marzenie tu zamieszkać
 
Uwaga hit!!!

tarczka, wykresówka do tachografu

Już w sprzedaży !!!

Tarczka ta zawiera jazdę oraz odpoczynek zgodne z obowiązującym prawem
Tarcze są wyrysowane jednak nie wypisane
Każda tarcza jest przeze mnie przekreślana aby nie mogła być wykorzystana do podłożenia !!!
Te tarcze mają służyc jedynie celom szkoleniowym


Jeżeli chcesz otrzymać ode mnie taką tarczkę musisz mi podać:

1. Dokładny opis tarczki jakiej używasz:
• Producenta tarczki
• Zakres prędkości tarczki (do jakiej jest)
• Z obrotomierzem z tylu czy nie (najlepiej symbol z tachografu czyli „e1 ..”)
2. Jaka ma być nabita liczba kilometrów z zaznaczeniem z jakiej pozycji ma zacząć rysik drogi (sierżantów) oraz czy najpierw ma iść w górę czy w dół (póżniej z nich każdy może obliczyć liczbę przebytych kilometrów
3. O jakiej porze ma zacząć rysować z zaznaczeniem o której zaczynasz jazdę (możesz wsiąść do auta odpalić je i iść na kawe a faktycznie leci już dyspozycja czyli nie pauza !!!)
4. Jaki styl jazdy prowadzisz w tym celu najlepiej jest mi wysłać zdjęcia tarcz twoich
5. Czy przełączasz gałki do zmiany grup czasowych (wedle prawa trzeba nimi manewrować= jazda-sama się załącza, praca, dyspozycja, odpoczynek
6. Jeżeli masz jakieś uwagi dotyczące tarczki proszę śmiało podać

Przykładowe wyrysowane tarcze prześle na
e-mail


Uwaga taka tarcza służy jedynie jako wzór prawidłowej pracy kierowcy z przestrzeganiem prawa o czasie pracy kierowcy

Najpierw troszkę ogólników

Wykresówka
- nalezy przez to rozumiec dokument, który przeznaczony jest do rejestrowania informacji dotyczacych ruchu pojazdów samochodowych, Wklada się ją do przyrzadu kontrolnego (tachografu), który na niej rejestruje wszystkie informacje dotyczące ruchu pojazdu. Informacje, które zapisują się na wykresówce to:
Prędkość
Ilość przejechanych kilometrów
Czas pracy kierującego pojazdem taki jak:
1) - czas prowadzenia pojazdu;
2) - inne okresy pracy;
3) - okres gotowosci do pracy;
4) - przerwa w pracy i okres dziennego odpoczynku.

Dobór wykresówki do tachografu
Na tabliczce znamionowej tachografu, w poblizu numeru fabrycznego znajduje sie znak zatwierdzenia typu tachografu, nadany przez Unie Europejska. Znak ten ma forme prostokata z wpisana litera "e" oraz cyfra oznaczajaca kraj producenta. Obok prostokata znajduje sie liczba oznaczajaca konkretny typ tachografu. Na odwrocie wykresówki nalezy odszukac znak zatwierdzenia typu tachografu, w którym wzkresówka moze byc stosowana. Jezeli na tarczy jest znak zgodny ze znakiem typu tachografu, a zakres pomiarowy tachografu jest zgodny z zakresem pomiarowym wykresówki, to wykresówka moze byc stosowana w tachografie.

Kilka pojęć związanych z czasem pracy kierowców

Tydzień Okres od godziny 0:00 w poniedziałek do 24:00 w niedzielę.
Doba kontrolna
- Okres zaczynający się w momencie pierwszej aktywności kierowcy po zakończeniu odpoczynku dobowego. Okres ten trwa kolejne 24 godziny dla jednego i 30 godzin dla podwójnej ekipy. W dobie kontrolnej powinien znaleźć się odpowiedni odpoczynek dobowy.
Dzienny okres prowadzenia
- Jest to okres zawarty pomiędzy zakończeniem jednego odpoczynku dobowego i rozpoczęciem następnego odpoczynku dobowego.

Czas prowadzenia
- Sumaryczny czas prowadzenia pojazdu w dziennym okresie prowadzenia, czyli od końca ostatniego odpoczynku dobowego do początku następnego dziennego odpoczynku dobowego. W dziennym okresie prowadzenia czas prowadzenia powinien być nie dłuższy, niż 9 godzin, a dwa razy w tygodniu może być wydłużony do 10 godzin.

Dzienny okres odpoczynku
- Okres nieprzerwanego odpoczynku, spełniający wymogi przepis Rozporządzenia 561/2006. Dzienny okres odpoczynku powinien być zaliczony w okresie kolejnych 24 godzin od pierwszej aktywności jednego kierowcy lub 30 godzin od pierwszej aktywności dwóch kierowców.

Regularny dzienny okres odpoczynku
- Okres nieprzerwanego 11-godzinnego odpoczynku lub dzielonego 12-godzinnego odpoczynku, podzielonego na części:
I część – co najmniej 3 godziny nieprzerwanego odpoczynku;
II część – co najmniej 9 godzin nieprzerwanego odpoczynku.

Skrócony dzienny okres odpoczynku - Okres nieprzerwanego, co najmniej 9-godzinnego odpoczynku, lecz nie dłuższego, niż 11 kolejnych godzin. Dzienny okres odpoczynku może być skrócony trzykrotnie pomiędzy dwoma odpowiednimi odpoczynkami tygodniowymi. .



Cena takiej tarczy to 49,99zł
Wyrysowanie tarczy na życzenie 100 zł
Możliwość negocjacji przy zakupię większej ilości sztuk
Czas oczekiwanie na zamówione tarcze to tyle ile tarcz tyle dni + 2 dni
(chyba że te same to wtedy krócej)



Uwaga
Chcesz wiedzieć jak możesz sam w domu utworzyć taką tarcze
oczywiście bez siedzenia w domu
kliknij
PoMySł


Więcej informacji
www.petrys.zafriko.pl
petrys-go@o2.pl
0-503-190-297

Zapraszam do zakupu  
Copyright ©2007 by Petrys
Kreator Stron www